Multimedia Polska S.A. – decyzja UOKiK – sprawdź co zyskasz!

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zwrócił szczególną uwagę na działalność operatora telekomunikacyjnego Multimedia Polska S.A., który oferuje usługi związane z telewizją oraz internetem. Organ przeanalizował rozmowy konsultantów Multimedia Polska S.A. w lat 2015 i 2016.

Urząd wszczął postępowanie przeciwko Multimedia Polska S.A. pod koniec 2016 r. W toku przeprowadzonego postępowania okazało się, że Multimedia Polska S.A. wprowadzała w błąd abonentów, informując iż mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż zagwarantowane jest to przez obowiązujące prawo. Konsultanci informowali klientów, że przysługuje im dziesięć dni na odstąpienia (doskonale wiemy, że termin ten wynosi 14 dni). Stosowane zachowanie przedsiębiorcy zostało słusznie zanegowane, a sama Multimedia Polska S.A. zobowiązała się do zmiany praktyki oraz co istotniejsze dla konsumentów – usunięcia skutków swoich działań.

Multimedia Polska S.A. zobowiązana jest do poinformowania konsumentów o możliwości skorzystania z rekompensaty.

Potrzebujesz pomocy? Zastanawiasz się co Ci przysługuje? Napisz w komentarzu!

Przeczytaj również co możesz zyskać – decyzja UOKiK nr DOIK 7/2017.

/prawy.

Dodaj komentarz